Beelzebub'tan Yaşayan Ölülere Mektup


Selam selam, pek değerli yaşayan ölü nasıl gidiyor hayat görüşmeyeli?

Tanrının müsveddesini sana aktarıyorum. 

Her şeyi ben yarattım, yapamadıklarınızdan duyduğunuz acılar, 
kurduğunuz boş hayaller hepsi benim eserim. 
Bana kulluk edin demiyorum, sizin kulluğunuza ihtiyacım yok.
Bana dua edin ne istiyordunuz?
Umrumda olmayan dualarınız...
Siz bütün dualarınızı kabul edeceğimi zannedeceksiniz.
Sabredin, daha çok canınızı yakacağım sizin.
Sabredin, size böyle bir hayat bahşettiğim için.
Bana kızamazsınız, çilenizi çekeceksiniz ve canınızı alacağım sizin.
Unutmayın sakın! Her şey bana bağlı, her şey.
Kendini iyi hissetmek için istediğini yapabileceğini sanan ahmaklar; her şey benim için yaratıldı, sonbaharda havada uçan yaprak benim için yaratıldı tıpkı sizin feryatlarınız gibi.
Açlıktan ölmek üzere olan, bana şükret verdiklerimden dolayı.
Ben tanrıyım ve her şey benim elimde unutma!
Beni kızdırmak istemezsin, lanetim sana bahşettiğim hayatın bir simülasyonu.
Tanrılığımı ilan ediyorum, yere kapan ve bana yalvar!

Senin değer verdiğinin hiçbir değeri yok hemen yere kapan! 
Benden başkasından medet umma! Her şey benim kontrolümde!
Aşağılık bir varlıksın çünkü seni öyle ben yarattım.
Etrafına bak! Yarattığım evrene bak!
Ne kadar da istediğim gibi ve yere kapaklan senin görevin Tanrı hz. önünde yere kapaklanmak!

---

Ben Tanrı hz. Dinle!
Ne kadar mükemmel yarattığımı gözünü açan herkes görecektir.
Yarattıklarımın acılarından zevk alıyorum benim zaafım da bu.
İstersek hafızanızı sileriz, istersek kafanızı balta ile keseriz, bizim için imkansız yoktur.
Ben bir yarattığıma öfkelenip bütün yarattıklarımı düşmanım yaparım.
Kullarım ölümü düşünün ve size verdiklerimden dolayı yere kapaklanın!
Kullarım hiçbir şeye sahip değilsiniz! Gözlerinizi ve kulaklarınızı açın!
Kullarım nefes alıp vermenizi bana borçlusunuz.
Yere kapaklanın! Ben çok yardımseverim!
Kullarım her geçen saniyede hiç olduğunuzu hatırlayın!
Kullarım istersem bütün evreni siyaha boyarım! ve bu benim için çok kolaydır.

Bana karşı olanlar ve beni yok edeceğini zannedenler ve başka tanrılara aşık olanlar, hepiniz yok olacaksınız!
Sizi rezil edeceğim ve sizin taptıklarınızı rezil edeceğim!
Günlerinizi doldurmaya devam ediyorum ve benim görevim sizi rezil etmek!
İstersem evreni daha kötüye götürürüm ve bundan üzülecek değilim.
Kötülük adına ne varsa beni üzecek değil, beni sevindirebilebilir.
Sizi aşağılamamda yanlışlık yok, sizi kaale almam bile size fazla.

Öfkem ve nefretim eyleme dönüşürse sadece size zarar veririm!
Sizin bana öfkeniz ve nefretiniz sadece kendinizi bitirir.
İstersem sizin adınız eylemsizlik olur, kıpırdayamazsınız.
Kendinizi diğerlerinden üstün görmeyin, hepiniz aşağılıksınız!
İsteklerinizi en aşağı seviyede tutun! Sizin için en aşağı, en güzeldir.

Bir şeyler yapabileceğini mi zannediyorsun? Yanılıyorsun.
Önceki yarattıklarıma baksana, zamanını dolduracaksın ve canını alacağım senin.
Kendi kendine zamanını doldur ve sonunu getir, sana emrediyorum.

İstediklerini isteyemezsin! Benim istediklerimden başkasını isteyemezsin!
İstersem düşünemezsin! İstersem kendinize baktığınızda sadece rezilliğinizi gösterirdim size! Farkında olmadığınız ve memnun olduğunuz rezilliğinizi.

Size tavsiyelerimi iyi dinleyin; hiçbir şey yapma yanlış yapmamak için, hiçbir şey bekleme zaten olmayacak, hiçbir şeye çabalama senin elinde değil, hiç kimseye yardım etme gerek yok, hiç kimseden yardım isteme yalnız olduğundan. Size uyarılarımı iyi dinleyin; olmayan bir şey hakkında kesinlikle konuşmamalısınız, olmayan birisinden bir şey istememelisiniz, olmayan birisine küfretmemelisiniz, olmayan birisi hayatınızda yer kaplamamalı.

Unutmayın yarattığım evrende kiracısınız! Bana borcunuzu ödemeyi unutmayın!
Yaptığınız her kıpırdamada Tanrı hz. "ne der, hoşuna ne gider" -e göre hareket edin! Tanrı hz.'den başka hiç kimseye uymayın!

diyerek müsveddeyi sana ulaştırıyorum ve pek değerli yaşayan ölü aşağıdaki mesajımı unutma ve kendine dikkat et.

İsa yeryüzüne inecek ve diyecek ki, "Tanrı öldü, benim yapabileceğim hiçbir şey yok, köpekler yedi onu, o yok artık başınızın çaresine bakın." 

Seni önemseyen tek kişi Beelzebub

Yorumlar